پاراسل در کیش با تخفیف

۳۶۷,۰۰۰ تومان

نرخ مصوب: 654,000 تومان

خرید و رزرو بلیط پاراسل کیش با تخفیف از بهترین کلوپ های دریایی جزیره کیش با امکانات کامل دوش و رختکن، خدمات عکاسی، فیلم برداری و کافی شاپ

قبل از خرید بلیط تفریحات دریایی جهت استعلام آب و هوا با شماره پشتیبانی سایت تماس بگیرید (09046047911)

کلوپ ۴ ستاره پلاس پدیده (اسکله تفریحی) ۴۸۷/۰۰۰ تومان
کلوپ ۳ستاره اسکوبا (ساحل مرجان) ۳۹۷/۰۰۰ تومان
کلوپ ۵ ستاره آتلانتیس (ساحل سیمرغ) ۴۹۷/۰۰۰ تومان
کلوپ ۵ ستاره مرکز غواصی (اسکله تفریحی) ۵۲۷/۰۰۰ تومان
کلوپ ۵ ستاره ناتیلوس (ساحل مارینا) ۵۷۷/۰۰۰ تومان
کلوپ ۴ ستاره کشتی یونانی (اسکله تفریحی) ۴۷۷/۰۰۰ تومان
کلوپ ۵ ستاره سیمرغ (ساحل سیمرغ) ۴۸۷/۰۰۰ تومان
کلوپ ۲ ستاره ساحل (اسکله تفریحی) ۳۶۷۰۰۰ تومان


خرید بلیط پاراسل کیش با تخفیف:

پاراسل در کیش یکی از مهیج ترین و خاطره انگیز ترین تفریحات کیش به شمار می رود. سایت سفر کیش با بهترین کلوب های ۵ ستاره کیش کار می کند که از نظر رعایت بهداشت عالی هستند. از مهیج ترین و بهترین تفریحات آبی کیش می توان به چتر پاراسل کیش (به انگلیسی: parasailing) اشاره کرد.

پاراسل کیش چیست؟

سوال خیلی از گردشگران کیش این است که پاراسل چیست؟ پاراسل کیش نوعی ورزش آبی یا تفریحات دریایی کیش است که در آن شما توسط چتری که با طناب به یک قایق موتوری وصل است به آسمان فرستاده می شوید. قایق موتوری چتر را به جلو می کشد و فرد در آسمان به پرواز در می‌‌آید. در واقع یکی از تفریحات آبی کیش که به ویژه برای جوانان هیجان انگیز است، چتر پاراسل کیش است.

در پاراسل کیش ، شما سوار چتر شده و با طنابی به طول حدود ۱۵۰ متر توسط یک قایق با سرعت زیاد بر فراز دریا پرواز می کنید و اوج هیجان و حس آرامش در آسمان را با پاراسل کیش تجربه خواهید کرد. حداکثر ارتفاع مجاز پاراسل ۷۰ متر از سطح آب با طول طناب ۱۵۰ متر است و بابت مسافر همراه در قایق پاراسل در صورت خالی بودن ظرفیت قایق مبلغ ۵۰,۰۰۰ هزار تومان (در سال ۱۴۰۱) دریافت می گردد.

مدت زمان استفاده از پاراسل ۶ دقیقه می باشد. بابت اطمینان خاطر گردشگران از زمان پاراسل در کیش، ناخدا با کرنومتر تایم دقیق را محاسبه کرده و همچنین با دوربین های حرفه ای تصویربرداری می کنند. زمانی که سوار بر پاراسل در کیش هستید هیجان و آرامش بی نظیری خواهید داشت و با مشاهده مناظر جزیره کیش از آسمان زیبایی های این جزیره را دو چندان احساس خواهید کرد.

لازم به ذکر است زمان رفت و برگشت قایق پاراسل از زمان سوار شدن ۱ ساعت می باشد.

چرا پاراسل جزیره کیش؟

در هوای تمیز کیش دیدن سواحل و نمای زیبای جزیره کیش، زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون خلیج فارس در ارتفاع ۵۰ تا ۶۰ متری و حداکثر ۷۰ متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران کیش می دهد. با سوار شدن بر چتر پاراسل کیش و دیدن نمای زیبایی از جزیره کیش، اوج هیجان و حس آرامشی بی نظیر را در آسمان آبی و روی آب های زلال و زیبای خلیج فارس تجربه خواهید کرد.

پاراسل در کیش تبدیل به یکی از بهترین تجربه های سفر شما خواهد شد. تمامی تفریحات دریایی کیش جذاب و جالب می باشند، اما توصیه می شود پاراسل را حتما امتحان کنید.

عکس پاراسل کیش 

تفریح پاراسل کیش از آرامش بخش ترین تفریحات دریایی کیش می باشد. می توانید از چتر پاراسل یک نفره و یا دو نفره استفاده کنید. در پاراسل کیش یک عکاس شما را همراهی می کند که می توانید با پرداخت هزینه عکسهای خود را خریداری کنید.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

Be the first to review “پاراسل در کیش با تخفیف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳۶۷,۰۰۰ تومان
( 0 نظر )